בניית תוכנית עסקית

אנו מנצלים את הניסיון רב השנים שנצבר לנו בעבודה בקרן לעסקים קטנים ובינוניים וכיועצים עסקיים של עסקים שונים לבניית תכנית עסקית מותאמת לכל עסק, המסייעות לעסקים בגיוס הון מבנקים ומקרנות הון שונות לרבות מהקרן לעסקים קטנים ובינוניים ועוד. במסגרת פעילותנו אנו נסייע לכם משלב הרעיון העסקי המשך בבדיקת כדאיות, בנית התכנית העסקית וליווי אישי למוסדות פיננסים ובכלל זה לבנקים ולקרנות הון שונות.

אנו מעסיקים כלכלנים, יועצי מס ורואי חשבון בעלי ניסיון רב בתחום המיסים (יוצאי רשות המיסים), החשבונאות והייעוץ הכלכלי ואנו מתמחים בגיוס הון ובשירותי חשבות לחברות כמו גם לעסקים בתחילת דרכם.

אנו מלווים את לקוחותינו משלב הרעיון המוביל להקמת עסק או חברה, המשך בפתיחת תיקים ברשויות המס השונות, ניהול מערכת החשבונות, גיוס הון וליווי מול בנקים, הכנת משכורות ודוחות כספיים לרשויות המיסים.

הליווי העסקי הניתן על ידינו הינו מקיף וכולל גם בחינה של מקורות המימון של העסק ובעליו לרבות התחיבויותיו (משכנתאות) ונכסיו השונים (חסכונות, אפיקי חסכון פנסיוניים ועוד). כן כולל התהליך פעמים רבות הכנת תוכנית עסקית עבור משקיעים ועבור בנקים מהם ניתן לגייס הון להתחלת או הרחבת הפעילות העסקית.

כלי מרכזי בהליך גיוס הון הינו באמצעות הלוואה מהקרן לעסקים קטנים ובינוניים – קרן להלוואות בערבות מדינה הבודקת את בקשת ההלוואה שמוגשת על ידינו ומעבירה את חוות דעתה לבנק המלווה ולוועדת אשראי בשיתוף נציג משרד האוצר.

לחץ כאן לקריאת מידע נוסף בנושא בניית תוכנית עסקית

מחפשים רואה חשבון לבניית תכנית עסקית וגיוס הון? הגעתם למקום הנכון

השאירו פרטיכם כעת ונשוב אליכם עם מידע נוסף!
שם(*)
אנא מלא את שמך
מייל(*)
אנא הזן כתובת מייל
טלפון(*)
אנא הזן מספר טלפון
הודעה (לא חובה)
אנא הזן תוכן הודעה
Invalid Input

מחפשים רואה חשבון בכפר סבא? התקשרו עכשיו !  09-7672139